keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Tästä se lähtee


Olen miettynyt tämän blogin aloittamista jo monet kuukaudet. Itse asiassa olen aloittanutkin muutaman, mutta takertunut aina sen ulkoasuun tai nimeen ja sitten tyttäreni onkin herännyt päiväunilta, joten blogi ei koskaan ole päässyt "elävien kirjoihin". Tänään on kuitenkin se päivä jolloin Se saa alkunsa ja ristimänimekseen kutsukaamme häntä Sininen Hetki. Tiedättehän se hetki ennen hämärän tuloa joka on niin utuisa ja levollinen.

Blogi käsittelee paljon asioita arjen myllerryksestä, lapsista, muodista, matkailusta, rakentamisesta, sisustuksesta, ravintoloista, elämästä ylipäänsä. Tällä hetkellä koen, että perheemme elää varsin mielenkiintoista elämän vaihetta, sillä asumme anoppilassa (jo huhtikuusta 2012), meillä on 1-vuotias tytär, rakennamme omaa taloa (alkaa syyskuussa 2012). Tästä se lähtee!

<3:lla Aino